Wednesday 26 August 2015

Salam Perkenalan...

Salam perkenalan buat semua...

Saya, Hana Mazita bt Hamid atau lebih mesra dengan panggilan "Teacher Hana" di kalangan pelajar (walaupun tidak pernah mengajar Bahasa Inggeris.. :). Seorang isteri dan ibu kepada satu-satunya anak lelaki yang kini telahpun tamat persekolahan dan mula melangkah ke alam siswa.


Alhamdulillah, selesai sudah tugasan sebagai "driver" berulang alik ke sekolah dan sekarang mempunyai lebih banyak masa di rumah dan menumpukan sepenuh masa kepada minat dan "passion" Teacher dalam bidang Matematik.

Dilahirkan dalam ahli keluarga yang meminati Matematik membuatkan kami, tiga daripada lima beradik akhirnya mengambil keputusan menjadikan Matematik sebagai kerjaya utama,  walaupun latar belakang pendidikan kami berbeza.

Terima kasih kepada semua ahli keluarga terutamanya bonda dan suami yang banyak mendorong dan tidak putus-putus mendoakan Teacher berjaya dalam bidang yang diceburi. Tanpa mereka, cita-cita dan niat Teacher untuk berkongsi ilmu dan pengalaman dalam dunia Matematik kanak-kanak mungkin hanya tinggal impian.

Akhir kata, semoga Allah melorongkan jalan-jalan kebaikan dan permudahkan segala urusan. Amin.

-Teacher Hana-

No comments:

Post a Comment